فیلادلفیا برای اولین بار در ۱۵۰ سال تاریخ خود کیک پنیر منجمد جدیدی عرضه میکند
برند محلی پنیر خامهای فیلادلفیا برای اولین بار در تاریخ ۱۵۰ ساله خود، کیک پنیر منجمد و فروسینگ دارچینی را به محصولاتش اضافه کرده تا آمادهسازی دسرهای تعطیلات را آسانتر کند.

عرضه محصولات جدید فیلادلفیا پس از ۱۵۰ سال
برند فیلادلفیا که بخشی از شرکت کرافت هاینز است، برای اولین بار در تاریخ ۱۵۰ ساله خود دو محصول جدید معرفی کرده است: کیک پنیر منجمد و فروسینگ پنیر خامهای با طعم دارچین. این محصولات به ویژه برای فصل تعطیلات طراحی شدهاند که طی آن بیش از ۵۰ میلیون پوند پنیر خامهای فیلادلفیا به فروش میرسد. شرکت اعلام کرده که نزدیک به ۵۰ میلیون برش کیک پنیر در هر فصل تعطیلات با استفاده از پنیر خامهای فیلادلفیا تهیه میشود.
- کیک پنیر منجمد در دو طعم اصلی و توت فرنگی عرضه میشود.
- این محصول اولین کیک پنیر منجمد از یک برند اصلی پنیر خامهای است.
- توسعه این محصول سه سال طول کشیده تا تعادل کامل طعم، بافت و راحتی حاصل شود.
- کیکها از پیش برش خوردهاند و اولین ماده تشکیلدهنده آنها پنیر خامهای فیلادلفیا است.
- فروسینگ دارچینی نیز به عنوان اولین طعم از یک سری طعمهای فصلی جدید معرفی شده است.
“دسر برای بسیاری یک آیین روزانه است، اما همه وقت تهیه کلاسیکهای تعطیلات مانند کیک پنیر را از ابتدا ندارند.” – کلی سریواستاوا، مدیر ارشد برند فیلادلفیا
“کیک پنیر منجمد جدید ما راهی بدون زحمت برای سرو یک مورد محبوب تعطیلات ارائه میدهد.”
این نوآوریها راههای convenientتری برای لذت بردن از خامهای signature برند فیلادلفیا فراهم میکنند.
