ویژگی جدید Lyft که میزان انعام مسافران را نشان میدهد باعث خشم مشتریان شد
مشتریان Lyft از ویژگی جدیدی که به رانندگان درصد انعامدهی مسافران را نشان میدهد، عصبانی هستند. آنها معتقدند این ویژگی فشار بیشتری برای انعام دادن ایجاد میکند و شرکت باید دستمزد رانندگان را افزایش دهد.

ویژگی جدید Lyft و واکنشهای منفی
شرکت Lyft در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به رانندگان اطلاعاتی درباره عادت انعام دادن مسافران نشان میدهد. این ویژگی درصد سفرهایی که مسافر انعام داده و همچنین میزان آمادگی او برای سوار شدن را نمایش میدهد. این اقدام با واکنش شدید کاربران در شبکههای اجتماعی مواجه شده است.
- بسیاری از کاربران معتقدند این ویژگی "نقض حریم خصوصی" است
- برخی فشار برای انعام دادن را "دستکاری ذهنی" میدانند
- کاربران پیشنهاد میکنند شرکتها دستمزد رانندگان را افزایش دهند
- نگرانی درباره عدم ثبت انعام نقدی در سیستم وجود دارد
- احتمال سوءاستفاده با انعامهای بسیار کوچک مطرح شده است
"چرا باید انعام بدهم؟ کار راننده فقط رساندن من از نقطه A به B است" - کاربر ناراضی "این فقط دستکاری ذهنی بیشتر است. بهتر است به رانندگان دستمزد بهتری بپردازید" - نظر یکی از کاربران
Lyft اعلام کرده این ویژگی فقط روی تعداد محدودی از رانندگان در حال آزمایش است و قبل از اجرای گسترده، دادهها را تحلیل خواهد کرد.
