زن نیویورکی از پرداخت جریمه ۴۴۰ دلاری هرتز به دلیل شناسایی خطای کوچک روی لاستیک توسط هوش مصنوعی خودداری کرد
نیکول پایشائو از پرداخت ۴۴۰ دلار به شرکت هرتز خودداری کرده و ادعا میکند سیستم اسکنر هوش مصنوعی این شرکت آسیب ساختگی روی لاستیک خودروی اجارهای شناسایی کرده است. این پرونده نشاندهنده افزایش شکایات درباره سیستمهای بازرسی خودکار هرتز است.

اختلاف مشتری با هرتز بر سر جریمه ۴۴۰ دلاری
نیکول پایشائو، ساکن منطقه بینگهمتون نیویورک، از پرداخت جریمه ۴۴۰ دلاری شرکت هرتز خودداری کرده است. او ادعا میکند سیستم اسکنر هوش مصنوعی این شرکت یک خطای کوچک روی لاستیک خودروی نیسان آلتیمای اجارهای شناسایی کرده که از نظر او وجود خارجی ندارد. این حادثه در فرودگاه بینالمللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا رخ داد و بلافاصله پس از تحویل خودرو، پیامکی درباره آسیب دریافت کرد.
- مشتری اصرار دارد هیچ آسیبی به خودرو وارد نکرده است
- هرتز تصاویر قبل و بعد از آسیب ارائه داده است
- شرکت از سیستم بازرسی هوش مصنوعی دفاع میکند
- ۹۷٪ از بازرسیها منجر به جریمه نمیشوند
- مشتری از خرید بیمه اختیاری خودداری کرده بود
"من و همسرم بسیار سفر میکنیم و دیگر هرگز از این شرکت خودرو اجاره نخواهیم کرد"
"به نظر میرسد این یک خطای کوچک روی چرخ است که ادعا میشود قبل از اجاره وجود نداشته"
این پرونده بخشی از افزایش شکایات درباره سیستمهای بازرسی هوش مصنوعی هرتز است که در چندین فرودگاه بزرگ آمریکا مستقر شدهاند.
