آغاز تبلیغات گسترده مدیریت مصرف آب در بیلبوردهای مشهد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از آغاز تبلیغات محیطی گسترده برای مدیریت مصرف آب در بیلبوردهای شهری و مدارس خبر داد. این اقدام با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش انجام شده است.

تبلیغات مدیریت مصرف آب در مشهد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از آغاز تبلیغات گسترده مدیریت مصرف آب در سطح این شهر خبر داده است. این اقدام با توجه به کاهش شدید موجودی آب در سدهای تأمین کننده آب شرب مشهد به کمتر از ۳ درصد و فشار مضاعف بر سفرههای آب زیرزمینی انجام شده است. خشکسالیهای پی در پی وضعیت بحرانی منابع آب را ایجاد کرده و نیاز به آگاهسازی شهروندان را ضروری ساخته است.
- همکاری نهادهای مختلف شامل شهرداری مشهد، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرودگاهها و راه آهن
- دیوارنویسی مدارس از ابتدای سال تحصیلی با مساحت بیش از ۳۰۰۰ متر مربع
- استفاده از ۱۵۰ تابلو تبلیغاتی با مساحت حدود ۴۰۰۰ متر مربع در سطح شهر
- ادامه برنامههای آگاهسازی در دستور کار شرکت آبفای مشهد
«خشکسالیهای پی در پی موجب شده تا موجودی آب در سدهای تأمین کننده آب شرب کلان شهر مشهد به شدت کاهش یافته است» «متوسط موجودی آب در سدهای تأمین کننده آب شرب مشهد به کمتر از ۳ درصد کاهش یافته است»
این اقدامات نشاندهنده توجه جدی به بحران آب در منطقه و نیاز به مشارکت همگانی برای مدیریت بهینه مصرف آب است.
