رسیدگی برخط به پروندههای ۶ شهروند در دیوان عدالت اداری
رئیس و معاونان دیوان عدالت اداری در جلسه ملاقات مردمی وبیناری به مشکلات ۶ پرونده از مراجعان سراسر کشور رسیدگی کردند که شامل مطالبات پرستاران نیز بود.

رسیدگی برخط دیوان عدالت اداری به پروندههای مردمی
رئیس و معاونان دیوان عدالت اداری در جلسهای وبیناری به مشکلات ۶ پرونده از مراجعان سراسر کشور رسیدگی کردند. این جلسه با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه برگزار شد و در آن مسائل مختلفی از جمله اعتراض پرستاران به اضافه کاری اجباری مطرح گردید. حجتالاسلام عابدی بر اهمیت ارتباط مستقیم با مردم و استفاده از فناوریهای نوین تأکید کرد و گفت: «دیوان عدالت اداری با شعار عدالتمحوری با ابزارهای نوین، رسیدگی به درخواستهای مردمی را در اولویت قرار داده است».
- رسیدگی به پروندههای متقاضیان از سراسر کشور به صورت برخط
- توجه به مشکلات پرستاران در رابطه با اضافه کاری اجباری
- استفاده از فناوریهای نوین برای کاهش اطاله دادرسی
- برگزاری کلاسهای آموزشی وبیناری برای مدیران اجرایی
- پیگیری بیش از ۳ میلیون درخواست مردمی در سال ۱۴۰۳
«مردم فقط در مواقع ضروری و حیاتی به مرکز فراخوانده خواهند شد» - حجتالاسلام عابدی «دستگاه قضائی تمام توان خود را برای رسیدگی به مطالبات مردمی به کار گرفته است» - مدیرکل ارتباطات مردمی
این رویکرد جدید دیوان عدالت اداری نشاندهنده تحول در نظام قضایی و توجه به رفع موانع دسترسی مردم به عدالت است.
