پاسخگویی هوشمند آبفا همدان؛ ۳۳۰ هزار تماس خودکار مدیریت شد
مدیرعامل شرکت آبفا استان همدان اعلام کرد: سامانه هوشمند آبفا در نیمسال اول ۱۴۰۴ بیش از ۳۳۰ هزار تماس مردمی را به صورت خودکار مدیریت کرده است.

عملکرد سامانه هوشمند آبفا همدان
شرکت آب و فاضلاب استان همدان با استفاده از سامانه هوشمند IVR در نیمسال اول سال ۱۴۰۴ توانسته است بیش از ۳۳۰ هزار تماس مردمی را به صورت خودکار مدیریت کند. فرهاد بختیاری فر، مدیرعامل این شرکت، اعلام کرد که مرکز ارتباط با مشتریان در این مدت بیش از ۵۸۰ هزار تماس را مدیریت کرده که ۹۲ درصد آنها تماسهای ورودی بوده است.
- ۳۳۰ هزار تماس توسط سامانههای هوشمند پاسخدهی شده
- ۲۰۴ هزار تماس توسط کارشناسان انسانی مدیریت شده
- ۱۶۸ هزار مورد در سامانه CRM ثبت و پیگیری شده
مدیرعامل شرکت آبفا تأکید کرد: “مرکز ارتباط با مشتریان شرکت به صورت شبانهروزی فعال است.”
مشترکین میتوانند با شماره ۱۲۲ هرگونه مشکل را اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری شود.
در تحلیل محتوای تماسها مشخص شد که ۶۰ درصد درخواستها مربوط به قطعی آب و راهنمایی تأسیسات، ۲۴ درصد امور مشترکین و ۱۷ درصد حوادث و رخدادها بوده است.
