سامانه هوشمند ارزیابی عملکرد اپراتورها و پیشبینی رفتار مشتری
مدیرعامل شرکت دانشبنیان هیواتک از سامانههای هوشمند تحلیل کیفیت سما و تحلیل رفتار مشتری رونمایی کرد که عملکرد اپراتورها را ارزیابی و رفتار مشتریان را پیشبینی میکنند.

سامانههای هوشمند تحلیل داده برای کسبوکارها
شرکت دانشبنیان هیواتک که زیرمجموعه شرکت فناوری یزد است، دو محصول اصلی با نامهای «تحلیل کیفیت سما» و «تحلیل رفتار مشتری» را توسعه داده است. این سامانهها به سازمانها در مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان و بهبود فرآیندهای کسبوکار کمک میکنند. محصول تحلیل کیفیت سما مخصوص شرکتهای دارای کال سنتر است که تماسها را به صورت لحظهای بررسی کرده و گزارشهای دقیقی از عملکرد تماسها، میزان رضایت مشتریان و شکایات ارائه میدهد.
- ارزیابی عملکرد اپراتورها از نظر پایبندی به سناریوهای استاندارد مکالمه
- تحلیل سطح رضایت مشتریان از طریق تن صدا و نحوه پاسخگویی
- یکپارچگی با سیستمهای CRM و ارائه داشبورد مدیریتی
- پیشبینی رفتار مشتریان و تقسیمبندی آنان به گروههای مختلف
- افزایش احتمال خرید از ۶۰-۷۰ درصد به حدود ۹۰ درصد با پیشنهادات شخصیسازیشده
«این محصول به شرکتها کمک میکند تماسها را به صورت لحظهای بررسی کنند و گزارشهای مدیریتی دقیقی ارائه دهد» «الگوریتم ما میتواند تشخیص دهد که یک مشتری معمولاً هر ۲۱ روز یک بار مراجعه میکند»
این سامانهها در شرکتهایی مانند آب بانک سامان، بلو بانک و بانک کارآفرین پیادهسازی شدهاند و برنامهریزی برای توسعه در بازارهای بینالمللی نیز در دستور کار است.
