بهرهگیری از تکنیکهای نوین و هوش مصنوعی در تبلیغات گردشگری
در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تولید محتوای بینالمللی گردشگری ایران بر استفاده از تکنیکهای نوین، خلاقانه، هوش مصنوعی و فناوریهای دیجیتال در تبلیغات و تولید محتوا تأکید شد.

جشنواره تولید محتوای گردشگری ایران با تأکید بر فناوریهای نوین
در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تولید محتوای بینالمللی گردشگری ایران ۱۴۰۴ که با حضور انوشیروان محسنی بندپی معاون گردشگری کشور و سایر مسئولان برگزار شد، بر لزوم بهرهگیری از تکنیکهای نوین، هوش مصنوعی و فناوریهای دیجیتال در تبلیغات و تولید محتوای گردشگری تأکید شد. محسنی بندپی تولید محتوای فاخر را کلیدیترین ابزار موفقیت در جذب گردشگران خارجی دانست و تصریح کرد که برای معرفی ظرفیتهای فرهنگی، تمدنی و تاریخی ایران باید از علم جدید بهره گرفت.
- تولید محتوا به عنوان ابزار اصلی جذب گردشگر خارجی شناسایی شد
- نیاز به افزایش بودجه تبلیغات بینالمللی برای معرفی بهتر ایران
- استفاده از ظرفیتهای مردمی و شبکههای اجتماعی برای انتشار محتوا
- همکاری دانشگاه و بخش خصوصی برای تولید محتوای علمی
- راهاندازی دانشکده گردشگری در استان یزد برای توسعه آموزش
"تولید محتوای فاخر کلیدیترین ابزار موفقیت در جذب گردشگران است و هر کس بتواند کالای خود را بهتر و مطلوبتر عرضه کند مشتری بیشتری کسب میکند."
"ما باید بتوانیم با همکاری با بخشهای مختلف محتواهای تولید شده از سوی مردم را در شبکههای اجتماعی بینالمللی نشر دهیم."
این جشنواره از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۴ در یزد آغاز شده و اختتامیه آن همراه با نوزدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران در ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
