اسنپ قابلیت «مخاطب اضطراری» برای افزایش امنیت سفر معرفی کرد
اسنپ امکان جدید «مخاطب اضطراری» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده تا در شرایط اضطراری با فرد مورد اعتماد کاربران تماس بگیرد و امنیت سفر را افزایش دهد.

قابلیت جدید امنیتی اسنپ برای مسافران
اسنپ به تازگی قابلیت «مخاطب اضطراری» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که هدف اصلی آن افزایش امنیت سفر کاربران میباشد. با استفاده از این امکان، مسافران میتوانند اطلاعات تماس فرد مورد اعتماد خود را در اپلیکیشن ثبت کنند. در شرایط اضطراری مانند تصادف یا زمانی که کاربر در دسترس نباشد، تیم امنیت سفر اسنپ میتواند با این مخاطب تماس گرفته و مشکل پیشآمده را پیگیری کند.
- کاربران میتوانند لینک مشخصات سفر را به صورت خودکار برای مخاطب اضطراری ارسال کنند
- تماس با مخاطب اضطراری تنها توسط تیم امنیت سفر انجام میشود
- امکان تنظیم ارسال اطلاعات در بازه زمانی خاص (مانند شبها) وجود دارد
- شماره مخاطب اضطراری فقط برای کارشناسان امنیت قابل مشاهده است
- کاربران همیشه میتوانند مخاطب اضطراری خود را تغییر دهند
محمد خلج، مدیر عامل اسنپ: "اسنپ برای افزایش امنیت کاربران مجموعهای از ابزارهای هوشمند و سیاستهای نظارتی را به کار گرفته است."
"ثبت مشخصات یک فرد مورد اعتماد به تیم امنیت ما کمک میکند موارد فوری را با سرعت بیشتر پیگیری کنند."
این قابلیت از طریق منوی اسنپخودرو یا حین سفر از طریق سپر آبی رنگ قابل فعالسازی است و پس از ثبت، مخاطب انتخابی پیامک تایید دریافت میکند.
