تداوم ارائه خدمات غیرحضوری بانک مسکن در شهریورماه با عملکرد برجسته استانها
بررسی عملکرد شهریورماه بانک مسکن نشان میدهد استانهای اردبیل و مرکزی در تحقق اهداف شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک پیشتاز بودهاند.

عملکرد برجسته بانک مسکن در خدمات غیرحضوری
بانک مسکن در شهریورماه ارائه مطلوب خدمات غیرحضوری خود را ادامه داده و بر اساس ارزیابیهای انجام شده، مدیریتهای شعب استانی این بانک عملکرد قابل توجهی در تحقق اهداف شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک داشتهاند. استانهای اردبیل و مرکزی توانستهاند فراتر از اهداف تعیینشده عمل کنند که نشاندهنده تمرکز بر بهبود تجربه مشتری و ارائه خدمات سریع و در دسترس است.
- استانهای اردبیل و مرکزی در شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک پیشتاز بودهاند
- شعبه مستقل مرکزی تهران و استانهای همدان و قزوین بهترین عملکرد در سرویسدهی خودپردازها
- استانهای گیلان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی در ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک موفق عمل کردهاند
- رویکرد VTMS در ترغیب مشتریان به بانکداری الکترونیک مورد استفاده قرار گرفته است
- اغلب شعب به اهداف تعیینشده در حوزه بانکداری الکترونیک بسیار نزدیک بودهاند
“تمرکز بر بهبود تجربه مشتری و جلب رضایتمندی آنان بخش مهمی از سیاستهای مشتریمداری بانک مسکن است.”
“نتایج بررسیها حاکی از عملکرد فراتر از انتظار استانهای اردبیل و مرکزی در شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک است.”
