تغییر لوگوی خودروساز ژاپنی مزدا با نام ایرانی
مزدا در نمایشگاه ژاپن موبیلیتی ۲۰۲۵ از لوگوی جدید خود پردهبرداری کرد. این تغییر که تلفیقی از مینیمالیسم مدرن و اصالت ژاپنی است، نسخهای تازه از لوگوی M بالدار معروف این برند محسوب میشود.

تغییر لوگوی مزدا با هویت بصری تازه
شرکت خودروسازی مزدا که نام خود را از اهورامزدا الهام گرفته، در نمایشگاه ژاپن موبیلیتی ۲۰۲۵ از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. این تغییر که پس از ماهها گمانهزنی بالاخره تأیید شد، نمایانگر فلسفه تکامل تدریجی این برند ژاپنی است. لوگوی جدید در واقع نسخهای مدرنشده از لوگوی M بالدار معروفی است که از سال ۱۹۹۷ نماد مزدا بوده است.
- مینیمالیسم دیجیتالی: مزدا با پیوستن به جریان جهانی سادهسازی لوگوها، طراحی مسطحتر و تمیزتری ارائه داده که برای محیطهای دیجیتال بهینه شده است
- نوشتار برند جدید: همزمان با لوگوی جدید، نوشتار مینیمال و مدرن برند نیز معرفی شده که روی مدلهای جدید نقش بسته است
