اجرای طرح «فواد» برای بهبود کیفیت خدمترسانی در آبیک
شهردار آبیک اعلام کرد طرح فواد با هدف ارتقای کیفیت خدمترسانی و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات شهروندان اجرا میشود. این طرح پاسخگویی در حداکثر سه ساعت و استفاده از فناوریهای نوین را محقق میکند.

طرح فواد: تحولی در خدمترسانی شهری
شهردار آبیک، سعید وزیری نژاد، از اجرای طرح «فواد» (فوریتهای اداری) خبر داده که هدف اصلی آن بهبود کیفیت خدمترسانی و کاهش زمان پاسخگویی به درخواستها و شکایات شهروندان است. این طرح نوین با استقرار نظام پاسخگویی فوری، دقیق و مؤثر، رسیدگی به مطالبات مردم را در حداکثر سه ساعت ممکن میسازد. استفاده از فناوریهای نوین، افزایش شفافیت و تقویت فرآیندهای پاسخگویی از دیگر اهداف این Initiative محسوب میشود.
- بهبود کیفیت خدمترسانی به شهروندان
- کاهش زمان پاسخگویی به شکایات اداری
- ایجاد بستر ارتباطی مؤثر بین سطوح مدیریتی
- ارتقای فرهنگ پاسخگویی در دستگاههای اجرایی
- جلب اعتماد و رضایت مردم از نظام اداری
"ارتباط موثر و هماهنگ میان مدیران ارشد و میانی، از جمله مزایای این طرح است" "طرح فواد بهدنبال ایجاد نظام پاسخگویی مسئولانه و مؤثر است" اجرای این طرح میتواند تحول significantی در زمینه خدمات رسانی شهری ایجاد کند و الگویی برای دیگر شهرداریها باشد.
