میتسوکا بادی: شاسیبلند ژاپنی با ظاهری شبیه شورولتهای کلاسیک
شرکت ژاپنی میتسوکا تولید محدود شاسیبلند بادی را با طراحی الهامگرفته از شورولتهای دهه ۷۰ میلادی بر پایه تویوتا راوفور از سر میگیرد.

میتسوکا بادی: تلفیقی از نوستالژی آمریکایی و فناوری ژاپنی
شرکت میتسوکا ژاپن که به ساخت خودروهای با طراحیهای عجیب و نوستالژیک شهرت دارد، اعلام کرد تولید محدود شاسیبلند بادی (Buddy) را پس از دو سال توقف از سر میگیرد. این خودرو که بر پایه نسل قبلی تویوتا راوفور هیبریدی ساخته شده، تنها در ۱۵۰ دستگاه تولید خواهد شد و طراحی آن کاملاً از شاسیبلندهای کلاسیک آمریکایی دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته است. تولید بادی که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، پس از فروش ۱,۲۰۰ دستگاه به دلیل مشکلات زنجیره تأمین متوقف شده بود.
- طراحی بدنه: تمام پنلهای بدنه به غیر از ساختار اصلی کابین، سقف و درها کاملاً redesigned شدهاند
- نمای جلوی جعبهای شکل: با جلوپنجره کرومی بزرگ و چراغهای عمودی که یادآور شورولتهای کلاسیک است
- پیشرانه هیبریدی: مجهز به پیشرانه استاندارد ۲.۵ لیتری هیبریدی تویوتا با گیربکس e-CVT
- تولید محدود: تنها ۱۵۰ دستگاه از می ۲۰۲۶ تا پایان همان سال تولید خواهد شد
- قیمت قابل توجه: قیمت از ۷.۲۶ میلیون ین (۴۷,۶۰۰ دلار) شروع میشود
“جادوی میتسوکا در طراحی بدنه بادی نهفته است که ظاهری کاملاً متفاوت ایجاد کرده”
“این خودرو تلفیقی از فناوری هیبریدی تویوتا و طراحی نوستالژیک آمریکایی است”
این محصول منحصربهفرد با تجهیزات بهتر و کیفیت ساخت بهبودیافته به بازار بازمیگردد و انتظار میرود تقاضا به سرعت از عرضه پیشی بگیرد.
