ثبت ۶۰ هزار حادثه آب در سامانه ۱۲۲ لرستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از ثبت ۶۰ هزار حادثه آب در سامانه ۱۲۲ این استان خبر داد. در شش ماه اول سال جاری ۷۰ هزار درخواست در این سامانه ثبت شده است.

عملکرد سامانه ۱۲۲ لرستان در شش ماه اول سال
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از ثبت ۶۰ هزار و ۱۲۲ مورد حادثه آب در سامانه ۱۲۲ این استان خبر داد. نورالدین پوریزدان اعلام کرد که در این مدت ۱۲۷ هزار و ۲۷۵ تماس به سامانه متصل شده و توسط کارشناسان پاسخ داده شده است. از این تعداد، ۷۰ هزار درخواست در سامانه ثبت شده که شامل موارد مختلفی بوده است.
- ۶۰,۱۲۲ مورد: حوادث آب (شکستگی لوله، نشت آب و غیره)
- ۸,۰۰۲ مورد: درخواستهای مرتبط با فاضلاب
- ۴۳۹ مورد: درخواست درباره کیفیت آب
- ۲۶۰ درخواست: از سوی مشترکین
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: «هرگونه شکستگی لوله، نشت آب یا سایر درخواستهای مرتبط با شرکت آب و فاضلاب را از طریق سامانه ۱۲۲ به اطلاع این شرکت برسانند.»
نورالدین نوریزدان تاکید کرد: «این سامانه بهصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشها و رسیدگی به درخواستهای مردمی است.»
این آمار نشاندهنده فعالیت گسترده سامانه ۱۲۲ در پاسخگویی به نیازهای مردمی استان لرستان در حوزه آب و فاضلاب میباشد.
