قابلیت «مخاطب اضطراری» اسنپ برای افزایش امنیت سفر
اسنپ امکان جدیدی با عنوان «مخاطب اضطراری» به اپلیکیشن خود اضافه کرده که کاربران میتوانند فرد مورد اعتمادشان را ثبت کنند تا در شرایط اضطراری، تیم امنیت اسنپ با این شخص تماس بگیرد.

قابلیت مخاطب اضطراری اسنپ برای امنیت سفر
اسنپ بهتازگی امکان جدیدی با عنوان «مخاطب اضطراری» به مجموعه قابلیتهای اپلیکیشن خود برای افزایش امنیت سفر اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران مسافر میتوانند نام و اطلاعات تماس فرد مورد اعتمادشان را در اپلیکیشن ثبت کنند. به این ترتیب در شرایط اضطراری که کاربر در دسترس نباشد یا حادثهای در سفر پیش بیاید، اسنپ میتواند با این فرد تماس بگیرد.
- کاربران میتوانند لینک مشخصات سفرهایشان را به صورت خودکار برای مخاطب اضطراری ارسال کنند
- تیم امنیت سفر در صورت تصادف یا حوادث دیگر ابتدا با مسافر و سپس با مخاطب اضطراری تماس میگیرد
- شماره مخاطب اضطراری فقط در اختیار کارشناسان تیم امنیت سفر است
- امکان تغییر مخاطب اضطراری همیشه وجود دارد و اطلاعات قبلی حذف میشود
- فعالسازی از طریق منوی اسنپخودرو یا سپر آبیرنگ حین سفر امکانپذیر است
محمد خلج، مدیرعامل اسنپ: «ثبت مشخصات یک فرد مورد اعتماد به تیم امنیت سفر ما کمک میکند موارد فوری را با سرعت بیشتر پیگیری کنند.»
«مخاطب اضطراری حکم شخص مورد اعتماد کاربر را دارد و تیم امنیت سفر ممکن است با این شخص تماس بگیرد.»
این قابلیت به افزایش ایمنی سفرهای درونشهری کمک شایانی میکند و مشابه امکاناتی است که در تاکسیهای اینترنتی دیگر کشورها نیز وجود دارد.
