آگهی گمشدههای دهه ۶۰ در روزنامهها و عکس
در دهه ۱۳۶۰ انتشار عکس گمشدگان پای ثابت رسانهها بود. تلویزیون و روزنامهها مهمترین رسانهها برای اطلاعرسانی گمشدگان محسوب میشدند.

آگهیهای گمشدهها در دهه ۶۰
در میانه دهه ۱۳۶۰، تلویزیون و روزنامهها مهمترین رسانهها برای اطلاعرسانی درباره افراد گمشده بودند. انتشار عکس و مشخصات فرد گمشده در رسانهها یکی از اصلیترین روشهای خانوادهها برای یافتن عزیزانشان به شمار میرفت. این روش به ویژه در روزنامه اطلاعات و دیگر نشریات چاپی آن دوران رواج داشت.
- انتشار عکس گمشدگان در رسانههای دهه ۶۰
- نقش روزنامهها در اطلاعرسانی عمومی
- استفاده از تلویزیون به عنوان رسانه فراگیر
- تمرکز بر اطلاعرسانی در شهر تهران
- نمونههای منتشر شده در شهریور ۱۳۶۴
“انتشار عکس و مشخصات فرد گمشده در رسانهها یکی از مهمترین روشهای خانواده افراد گمشده برای یافتن آنها بود.”
این شیوه اطلاعرسانی نشاندهنده اهمیت رسانههای جمعی در آن دوره و نقش آنان در حل مسائل اجتماعی است.
