اینستاگرام طرح جدیدی را آزمایش میکند که ریلز و پیامهای مستقیم را برجسته میکند
آدام ماسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد که برخی کاربران میتوانند یک نوار منوی جدید با چینش متفاوت تبها را آزمایش کنند. این طرح تبهای اختصاصی برای ریلز و پیامهای مستقیم دارد.
آزمایش طرح جدید منو در اینستاگرام
اینستاگرام در حال آزمایش یک طرح جدید برای نوار منوی برنامه است که توسط آدام ماسری، رئیس این پلتفرم، اعلام شده است. این تغییر که در حال حاضر اختیاری است، تبهای اختصاصی برای ریلز (Reels) و پیامهای مستقیم (DMs) را در جایگاه برجستهتری قرار میدهد. این اقدام با اعلامیههای اخیر متا مبنی بر اولویتدادن به پیامرسانی و ویدئوهای کوتاهفرم همسو است.
- طرح جدید جایگاه تب جستجو و ریلز را عوض میکند.
- تب اختصاصی برای ایجاد پست جدید با تب پیامهای مستقیم جایگزین میشود.
- امکان سوایپ بین تبها فراهم میشود.
- متا پیش از این نیز طرح مشابهی را در اکتبر با کاربران هندی آزمایش کرد.
ماسری گفت: "ریلز و پیامهای مستقیم تقریباً تمام رشد ما را در سالهای اخیر驱动 کردهاند." این تغییر بازتاب دهنده واقعیتی است که اینستاگرام بیشتر به سمت مصرف محتوا و گفتگوهای خصوصی حرکت میکند. این آزمایش نشاندهنده تغییر جهت استراتژیک متا برای همگامسازی با روندهای کلی رسانههای اجتماعی است.
