دایرکتتیوی در سال آینده محافظ صفحه نمایش تلویزیونها را با تبلیغات هوش مصنوعی جایگزین میکند
دایرکتتیوی با همکاری شرکت گلس، محافظ صفحه نمایش تلویزیونهای Gemini را با تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین خواهد کرد. این فناوری به کاربران امکان میدهد خود را در تبلیغات قرار داده و محصولات را مستقیماً خریداری کنند.

جایگزینی محافظ صفحه نمایش با تبلیغات هوش مصنوعی
شرکت دایرکتتیوی در همکاری با شرکت هوش مصنوعی گلس که از گوگل پشتیبانی دریافت کرده، قصد دارد محافظ صفحه نمایش تلویزیونهای دستگاههای Gemini خود را با تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین کند. این تغییر از اوایل سال آینده اعمال خواهد شد. فناوری گلس به کاربران امکان میدهد از طریق اپلیکیشن موبایل، خود یا افراد دیگر را در ویدئوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی قرار دهند و با استفاده از کنترل صوتی، تغییراتی مانند تعویض لباس ایجاد کرده و محصولات مشابه را مستقیماً خریداری کنند.
- قابلیت قرار دادن کاربر در تبلیغات هوش مصنوعی
- امکان تغییر لباس و ظاهر با کنترل صوتی
- خرید مستقیم محصولات از طریق تلفن همراه
- تجربه خرید تعاملی و بصری
- عدم اعلام امکان غیرفعال کردن این قابلیت
راجات وانچو، معاون تجاری گلس: "ما تلویزیون را به تجربهای فعال تبدیل میکنیم و میخواهیم کاربران لحظه چتجیپیتی خود را روی تلویزیون ایجاد کنند."
بیانیه مطبوعاتی: "خرید هوشمندتر با کشف و تعامل با محصولات و برندها در تجربه خرید مجازی و بصری که بومی تلویزیون احساس میشود."
این ابتکار با سوالاتی درباره تمایل واقعی کاربران به چنین قابلیتی مواجه است، اما شرکتهای هوش مصنوعی به پیشبرد برنامههای تجاری خود ادامه میدهند.
