بیبی استپس با مَکسی بوچ تمام نشده است
مَکسی بوچ، توسعهدهنده بازی، هنوز کار بر روی بازی «بیبی استپس» را تمام نکرده است. او با چالشهای سلامت شخصی و مشکلات فنی صدا در طول توسعه مواجه بوده اما به بهبود بازی ادامه میدهد. این بازی یک شبیهساز راهرفتن با مکانیکهای دقیق و فضایی سوررئال است.

توسعه بازی بیبی استپس و چالشهای خلاقانه
مَکسی بوچ، توسعهدهنده باتجربه بازیهایی مانند Rock Band و Ape Out، هنوز احساس نمیکند کار او روی بازی بیبی استپس به پایان رسیده است. این بازی که در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۵ برای رایانه و پلیاستیشن ۵ منتشر شد، یک شبیهساز راهرفتن است که داستان «نیت» را روایت میکند؛ فردی بزرگسال که تلاش میکند از زیرزمین خانه والدینش فرار کند. بازیکن باید کنترل پاهای نیت را به صورت مجزا در دست گرفته و یاد بگیرد چگونه گام بردارد. بازی به دلیل مکانیکهای دقیق، لحن طنزآمیز و فضای سوررئال خود مورد تحسین قرار گرفته است.
- بوچ با چالشهای سلامت مزمن (مانند سندرم اهلرز-دانلوس) دست و پنجه نرم میکند که توسعه بازی را برایش دشوار کرده است.
- تیم توسعه از «بنت فادی» و «گیب کوزیلو» تشکیل شده و نقشها در طول پروژه سیال بود.
- سیستم صوتی بازی در آخرین هفتهها قبل از انتشار با مشکلات فنی مواجه شد اما با بهروزرسانیهایی اصلاح گردید.
- بوچ بر این باور است که دنیای صدا در بازیها نیاز به توجه بیشتری دارد و قصد دارد در پروژههای آینده خود بر این جنبه تمرکز کند.
بوچ میگوید: «این یک چالش فوقالعاده بوده است. فکر میکنم به راحتی سختترین چیزی است که در زندگیام با آن روبرو شدهام.»
او در مورد آینده میگوید: «فکر میکنم آرزوهای شخصی و آینده من قطعاً هر روز بیشتر به سمت تمرکز بر صدا متمایل میشود.»
در نهایت، اگرچه همکاران بوچ احساس میکردند بازی آماده انتشار است، اما او همچنان ایدهها و بهبودهای بیشتری برای بیبی استپس در نظر دارد و قصد دارد در پروژه بعدی خود تجربیات شخصیتری را به تصویر بکشد.
