مدیرعامل اسنپ: قابلیت «مخاطب اضطراری» راهی برای پیگیری سریعتر
اسنپ قابلیت جدید «مخاطب اضطراری» را برای افزایش امنیت سفر کاربران معرفی کرده است. این امکان به مسافران اجازه میدهد فرد مورد اعتماد خود را ثبت کنند تا در شرایط اضطراری، تیم امنیت اسنپ بتواند با سرعت بیشتر پیگیریهای لازم را انجام دهد.

قابلیت مخاطب اضطراری اسنپ برای ایمنی سفر
اسنپ بهتازگی امکان جدیدی با عنوان «مخاطب اضطراری» به اپلیکیشن خود اضافه کرده که هدف اصلی آن افزایش امنیت سفر کاربران است. با استفاده از این قابلیت، مسافران میتوانند نام و اطلاعات تماس فرد مورد اعتمادشان را در اپلیکیشن ثبت کنند. به این ترتیب در شرایط اضطراری که کاربر در دسترس نباشد یا حادثهای در سفر پیش بیاید، اسنپ میتواند با این فرد تماس بگیرد.
- مخاطب اضطراری فرد مورد اعتماد کاربر است که میتواند لینک مشخصات سفرها را دریافت کند
- ارسال خودکار مشخصات سفر در بازههای زمانی مشخص قابل تنظیم است
- تیم امنیت سفر فقط در شرایط اضطراری با مخاطب تماس میگیرد
- اطلاعات فقط در اختیار کارشناسان امنیت قرار میگیرد
- امکان تغییر مخاطب بهصورت دائمی وجود دارد
محمد خلج، مدیرعامل اسنپ: "ثبت مشخصات فرد مورد اعتماد به کارشناسان تیم امنیت سفر کمک میکند موارد فوری را با سرعت بیشتر پیگیری کنند"
"شماره مخاطب اضطراری فقط در اختیار کارشناسان تیم امنیت سفر است و کارشناسان پشتیبانی نمیتوانند این اطلاعات را مشاهده کنند"
فعالسازی این قابلیت از دو روش امکانپذیر است: از طریق منوی اسنپخودرو و بخش «امنیت سفر» یا حین سفر از طریق سپر آبیرنگ سرویس امنیت سفر.
