رونمایی از دستیار هوش مصنوعی آیدا توسط شرکت دیدار
شرکت دیدار از دستیار هوش مصنوعی آیدا رونمایی کرد که قصد دارد جایگزین ادمین کسبوکارها شود. این دستیار میتواند به مشتریان پاسخ داده و در فرایند فروش کمک کند.

رونمایی از دستیار هوش مصنوعی آیدا
شرکت دیدار که در حوزه نرمافزارهای CRM فعالیت میکند، از دستیار هوش مصنوعی خود با نام آیدا رونمایی کرد. این دستیار هوش مصنوعی با هدف جایگزینی ادمینهای کسبوکارها طراحی شده و قابلیت اتصال به پلتفرمهایی مانند اینستاگرام، تلگرام، بله و وبسایتها را دارد. به گفته محسن محمودی، مدیرعامل آیدا، این دستیار میتواند مشتریان را متقاعد کند تا از فروشگاهها خرید کنند و دقیقاً مانند یک انسان رفتار نماید.
- آیدا در سه سطح کارشناس، کارشناس ارشد و کارآموز ۱۴روزه عرضه شده است
- این دستیار میتواند به تیمهای فروش انسانی نیز کمک کند
- امکان شخصیسازی رفتار آیدا وجود دارد
- آیدا قادر به پرسیدن سوالات خلاقانه برای ادامه مکالمه است
- حدود ۱۰۰ مشتری به صورت پایلوت از آیدا استفاده میکنند
محسن محمودی: "هدف آیدا این است که بهعنوان یک دستیار، جایگزین ادمین کسبوکارها باشد."
سهند هاشمی: "هدفگذاری مجموعه دیدار از مدتها قبل استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به مجموعههای SME برای افزایش فروش بوده است."
این محصول در شرایطی رونمایی شده که به گفته حمید محمودزاده، مدیرعامل دیدار، تنها ۹ درصد از کسبوکارهای ایرانی از نرمافزارهای CRM استفاده میکنند و ۹۱ درصد این بازار هنوز خالی است.
