چارگون ریبرند کرد؛ هویت جدید، هوش مصنوعی و پلتفرم Open API
شرکت نرمافزاری چارگون در رویداد «تغییر» هویت بصری جدید خود را معرفی کرد و تغییرات استراتژیک شامل تمرکز بر هوش مصنوعی و راهاندازی پلتفرم Open API را اعلام نمود.

تحول استراتژیک چارگون با ریبرندینگ
شرکت نرمافزاری چارگون در رویداد «تغییر» هویت بصری جدید خود را معرفی کرد و تغییرات عمدهای در مدل کسبوکارش اعلام نمود. این تغییرات شامل تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی و ایجاد یک پلتفرم Open API است که به شرکتهای نرمافزاری کوچک و بزرگ اجازه میدهد خدمات خود را به اکوسیستم چارگون متصل کنند.
- لوگوی جدید مبتنی بر چهار دایره نماد چهار دسته مشتریان است
- تغییر استراتژی از B2B به H2H (ارتباط انسان به انسان)
- تمرکز بر موفقیت مشتری به جای پشتیبانی صرف
- توسعه پلتفرم Open API برای خلق ارزش مشترک
