پورشه قصد دارد مدل ۷۱۸ را با کمک موتور هیبریدی 911 GTS حفظ کند
پورشه با استفاده از پیشرانه هیبریدی 911 GTS قصد دارد مدلهای درونسوز 718 باکستر و کیمن را ادامه دهد. این موتور 532 اسب بخار قدرت دارد و جهش قابلتوجهی نسبت به مدلهای کنونی ایجاد میکند.

پورشه و آینده مدل ۷۱۸ با موتور هیبریدی
پورشه قصد دارد با بهرهگیری از پیشرانه هیبریدی موجود در مدل 911 GTS، مدلهای درونسوز ۷۱۸ باکستر و کیمن را حفظ کند. الیور بلوم، مدیرعامل پورشه، تأیید کرده که موتورهای درونسوز در نسخههای بالارده ۷۱۸ باقی خواهند ماند و احتمالاً از موتور ششسیلندر هیبریدی 911 GTS استفاده خواهد شد. این موتور مجهز به توربوشارژر الکتریکی بوده و ۵۳۲ اسب بخار قدرت و گشتاور ۶۰۸.۷۵ نیوتن متر تولید میکند که برای شاسی کوچکتر ۷۱۸ ایدهآل است.
- افزایش قابلتوجه قدرت در مقایسه با مدلهای کنونی ۷۱۸
- هدف پورشه افزایش اشتراک قطعات بین ۷۱۸ و ۹۱۱
- چالشهای مقررات آلایندگی یورو ۷ برای موتورهای چهارسیلندر
- احتمال استفاده از موتور ۹۱۱ در نسخههای پایینرده ۷۱۸
- توسعه مدلهای برقی برای جایگزینی تیپهای پایه
“موتور هیبریدی 911 GTS گزینهای ایدهآل برای شاسی کوچکتر ۷۱۸ محسوب میشود.”
“پورشه باید تعادلی بین الزامات قانونی، اهداف عملکردی و انتظارات بازار ایجاد کند.”
در نهایت، استراتژی پورشه بر حفظ مدل ۷۱۸ بهعنوان گزینهای مطلوب در بازار خودروهای اسپورت متمرکز است.
