بازطراحی یلپ با دستیار چت بات گسترده، منوی بصری و ویژگیهای بیشتر
یلپ بزرگترین بهروزرسانی هوش مصنوعی خود را با ۳۵ ویژگی جدید شامل دستیار چت بات توسعهیافته، منوی بصری و ابزار پاسخگویی تلفنی برای رستورانها و کسبوکارها منتشر کرد.

بازطراحی بزرگ یلپ با هوش مصنوعی
یلپ بزرگترین بهروزرسانی هوش مصنوعی خود را در پاییز ۲۰۲۵ با معرفی ۳۵ ویژگی جدید منتشر کرده است. این بهروزرسانی شامل توسعه قابل توجه دستیار یلپ است که قبلاً فقط برای خدمات خانگی در دسترس بود و اکنون میتواند سوالات مربوط به رستورانها و خردهفروشان را با پرسشهای صوتی یا متنی طبیعی پاسخ دهد.
- دستیار یلپ برای رستورانها و خردهفروشیها توسعه یافت
- یلپ میزبان و یلپ پذیرشگر برای پاسخگویی تلفنی کسبوکارها
- منوی بصری با ترکیب هوش مصنوعی و واقعیت افزوده
- خط تلفن کار جنیموس برای رزرو تعمیرات خودرو
کریگ سالدانها، مدیر محصول یلپ: “امروز یک نقطه عطف بزرگ برای یلپ با بزرگترین انتشار هوش مصنوعی ما است که نحوه استفاده شما از یلپ برای کشف و ارتباط با کسبوکارهای محلی عالی را تغییر خواهد داد.”
این بهروزرسانیها نشاندهنده تمرکز агрессивین یلپ بر ادغام قابلیتهای هوش مصنوعی در خدمات دایرکتوری و بررسی آن است.
