برندهای سلامتی لاتینتبار در ماه میراث هیسپانیک
معرفی برندهای سلامتی لاتینتبار در حوزههای زیبایی، غذا، نوشیدنی و قهوه که طی ماه میراث هیسپانیک (۱۵ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر) مورد توجه قرار میگیرند. این برندها بر پایه فرهنگ لاتین و رویکردهای سلامتی سنتی توسعه یافتهاند.

برندهای سلامتی لاتینتبار در ماه میراث هیسپانیک
ماه میراث هیسپانیک که از ۱۵ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر جشن گرفته میشود، فرصتی برای معرفی برندهای سلامتی لاتینتبار است که بر پایه فرهنگ غنی لاتین و رویکردهای سلامتی سنتی توسعه یافتهاند. این برندها در حوزههای متنوعی از زیبایی و غذا تا نوشیدنی و قهوه فعال هستند و هر کدام داستان منحصر به فردی از ریشههای لاتین خود روایت میکنند.
- Oye: اپلیکیشن دوزبانه سلامت روان توسط هنرمند کلمبیایی جی بالوین
- Siete Foods: محصولات غذایی بدون غله توسط ورونیکا گارزای مکزیکی-آمریکایی
- Mikuna: پودر پروتئین گیاهی بر پایه حبوبات آند توسط ریکی اچانیک
- Loisa: ادویهها و سسهای ارگانیک با ریشههای دومینیکنی و پرویی
- Ceremonia: مراقبت مو با مواد طبیعی آمریکای لاتین توسط بابا ریورا
“لوisa نه تنها الهامگرفته از خانواده، فرهنگ و جامعه است، بلکه برندی است که در شاملبودن و دسترسیپذیری برای همه ریشه دارد.” – شف گارسیا
“جامعه لاتین ۴۶٪ بیشتر از سایرین برای مراقبت مو هزینه میکند اما همچنان کمتر نمایندهدهی شده است.” – بابا ریورا
این برندها نشاندهنده تنوع و غنای فرهنگ لاتین در عرصه سلامتی و تندرستی هستند و طی ماه میراث هیسپانیک مورد توجه ویژه قرار میگیرند.
