ریباک اولین حلقه هوشمند فیتنس خود را راهاندازی میکند و وارد بازار فناوری سلامت میشود
برند پوشاک ورزشی ریباک با راهاندازی اولین حلقه هوشمند فیتنس خود و ایجاد مشارکت جهانی با F45 Training وارد بازار فناوری سلامت شده است. این حلقه با قیمت ۲۴۹ دلار، دادههای سلامت را ردیابی میکند.

راهاندازی حلقه هوشمند فیتنس ریباک
ریباک با معرفی اولین حلقه هوشمند فیتنس خود به طور رسمی وارد بازار فناوری سلامت شده است. این حرکت با یک مشارکت جهانی با F45 Training، یک فرانچایز فیتنس بوتیک، همراه است. هدف این همکاری، گرد هم آوردن جامعه F45 با پوشاک عملکردی ریباک است.
- حلقه هوشمند ریباک با قیمت ۲۴۹ دلار، فعالیتها، ضربان قلب، خواب، استرس و دمای بدن را ردیابی میکند
- دادهها به یک “امتیاز واحد” تبدیل میشوند که نمای کلی از تندرستی و آمادگی کاربر ارائه میدهد
- این حلقه به اپلیکیشن فیتنس ریباک متصل میشود که تمام دادههای سلامت را نگهداری میکند
- مربیان F45 با تجهیزات ریباک مجهز شدهاند و یک مجموعه با نام مشترک نیز در سایت ریباک فروخته میشود
- این حلقه با محصولاتی مانند حلقه اورا، اولتراهیومن و سامسونگ گلکسی رقابت خواهد کرد
تام داوود، مدیرعامل F45 Training: “همکاری با ریباک به ما ابزارهایی میدهد تا این چشمانداز را در مقیاس جهانی از طریق تجهیزات، فناوری و تجربیاتی که هر تمرین را به سطح بعدی میبرند، محقق کنیم.”
رقابت در بازار فناوری سلامت در حال شدت گرفتن است و برندهای تندرستی و فیتنس به دنبال سهمی از این بازار هستند.
