متأسفانه پاپ مارت، لابوبو مانند لگو یا پوکمون نیست
شرکت پاپ مارت بینالمللی گروه با محصول لابوبو توجه سرمایهگذاران را جلب کرده، اما سوال اینجاست که آیا این شرکت تنها یک اسب تکنقشه است؟ عملکرد چشمگیر مالی و رشد ۱۷۹ درصدی سهام آن در کانون توجه قرار دارد.

پاپ مارت و چالش تنوع محصولات
شرکت چینی پاپ مارت بینالمللی گروه با محصول محبوب خود لابوبو - عروسک پولیشی که روی کیف افراد مشهوری مانند لیسا بلکپینک و ریانا دیده میشود - توجه قابل توجهی از سوی سرمایهگذاران جلب کرده است. این شرکت در نیمه اول سال عملکرد مالی درخشانی داشته و مدیرعامل آن نینگ وانگ ادعا کرده که دستیابی به فروش ۳۰ میلیارد یوانی در سال ۲۰۲۵ «کاملاً آسان» خواهد بود. سهام این شرکت نیز ۱۷۹ درصد رشد داشته است.
- رشد سریع سهام و ادعای فروش ۱۳۰ درصدی
- وابستگی شدید به یک محصول خاص (لابوبو)
- مقایسه با برندهای جهانی مانند لگو و پوکمون
- چالشهای مربوط به مالکیت معنوی و تنوع محصول
- سوال اصلی: آیا پاپ مارت یک «اسب تکنقشه» است؟
«دستیابی به ۳۰ میلیارد یوان فروش در سال ۲۰۲۵ کاملاً آسان خواهد بود.» - نینگ وانگ
با وجود موفقیتهای فعلی، آینده پاپ مارت به توانایی آن در گسترش پرتفوی محصولات و کاهش وابستگی به لابوبو بستگی خواهد داشت.
