سازندگان چینی تلفن همراه در تعقیب شیائومی هستند، نه اپل
تحلیل تأثیرات حرکت تهاجمی شیائومی برای رقابت مستقیم با آیفون. بررسی تأخیر در توسعه آیپد تاشوی اپل تا سال 2029 و رقابت با هواوی و سامسونگ.

رقابت در بازار تلفنهای همراه چین
حرکت تهاجمی شیائومی برای رقابت مستقیم با آیفون باعث تغییر استراتژی سایر سازندگان چینی شده است. این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی، معادلات بازار را تغییر داده است. همزمان، اپل با تأخیر در توسعه آیپد تاشو تا حداقل سال 2029 مواجه شده که این امر موقعیت رقابتی آن را در مقابل شرکتهایی مانند هواوی و سامسونگ که چندین نسل از محصولات تاشو را عرضه کردهاند، تضعیف میکند.
- تغییر تمرکز سازندگان چینی از پیروی از اپل به چالشگری با شیائومی
- تأخیر فنی اپل در توسعه محصولات تاشو
- پیشرفت قابل توجه هواوی و سامسونگ در فناوری تاشو
- تأثیر این تحولات بر بازار جهانی گوشیهای هوشمند
- آینده رقابت در بخش محصولات پریمیوم
“شیائومی با استراتژی قیمتگذاری و نوآوری، نقشه بازار را بازنویسی کرده است.”
“تأخیر اپل در فناوری تاشو ممکن است سهم بازار آن را در چین کاهش دهد.”
این تحولات نشان میدهد که مرکز ثقل نوآوری در صنعت تلفن همراه به سمت شرق در حال حرکت است.
