کاهش مجدد صادرات تسلا در چین در پی چالشهای جهانی این شرکت
صادرات تسلا از کارخانه شانگهای کاهش ۱۰ درصدی داشته که نشاندهنده چالشهای این شرکت در سهماهه پایانی سال است. آمار انجمن خودروسازان چین حکایت از فروش ۶۱۴۹۷ دستگاه در اکتبر دارد.

کاهش صادرات تسلا در چین
صادرات شرکت تسلا از کارخانه شانگهای با کاهش تقریباً ۱۰ درصدی در ماه اکتبر مواجه شده که نشاندهنده چالشهای پیشروی این سازنده خودروهای برقی در سهماهه پایانی سال است. طبق دادههای اولیه انجمن خودروسازان چین، حجم shipments تسلا در اکتبر به ۶۱۴۹۷ دستگاه رسیده که اکثر آنها برای فروش در بازار داخلی چین بوده است.
- کاهش ۱۰ درصدی صادرات نسبت به سال گذشته
- عدم تفکیک دقیق آمار صادرات و فروش داخلی
- چالشهای جهانی برای تسلا در سهماهه پایانی
- نقش مهم بازار چین در استراتژی جهانی تسلا
- رقابت فزاینده با شرکتهای چینی مانند بی وای دی
"وضعیت کنونی نشاندهنده فشارهای رقابتی در بازار خودروهای برقی چین است"
"کاهش صادرات میتواند نشانهای از تغییر استراتژی تسلا در بازار جهانی باشد"
این آمار میتواند نشاندهنده تغییرات مهم در صنعت خودروهای برقی و تأثیر آن بر بازیگران جهانی باشد.
