افزایش ۳۰ میلیارد دلاری ارزش فیزرور پس از شورش مشتریان بر سر کارمزدها
پس از انتصاب مایک لیونز به عنوان مدیرعامل فیزرور، شرکت با مشکلات متعددی از جمله شکایت مشتریان درباره کارمزدهای اضافی سیستم Clover مواجه شد که منجر به کاهش ارزش سهام شد.

شورش مشتریان فیزرور بر سر کارمزدها
شرکت فیزرور که یکی از غولهای فناوری مالی است، با چالش جدی از سوی مشتریان خود مواجه شده است. با انتصاب مایک لیونز به عنوان مدیرعامل جدید در ابتدای سال جاری، شرکت در اوج ارزش سهام خود قرار داشت اما به سرعت با موجی از شکایات مشتریان روبرو شد. مشتریان بارها و بارها از کارمزدهای اضافی سیستم فروش نقطهای Clover ابراز نارضایتی کردند و تهدید به انتقال کسبوکار خود به رقبای ارزانتر مانند Block Inc. و Toast Inc. نمودند.
- مشتریان از کارمزدهای غیرضروری سیستم Clover شکایت داشتند
- تمایل به انتقال به رقبای ارزانتر مانند Square و Toast
- کاهش ۳۰ میلیارد دلاری ارزش بازار فیزرور
- مدیریت جدید تحت فشار برای حل مشکلات کارمزدها
- رقبای فناوری مالی از این فرصت برای جذب مشتریان استفاده میکنند
"مشتریان بارها اعلام کردند که از کارمزدهای اضافی خسته شدهاند" "آنها به دنبال گزینههای ارزانتر بودند و قصد بازگشت نداشتند"
این وضعیت نشاندهنده حساسیت بازار فناوری مالی به مساله کارمزدها و اهمیت حفظ رضایت مشتریان در این صنعت پررقابت است.
