AT&T با تبلیغات بیشتر مشترکین موبایل و اینترنت جذب کرد
شرکت AT&T در سه ماهه سوم مشترکین موبایل و اینترنت فیبر بیشتری نسبت به پیشبینی تحلیلگران جذب کرد که نشان از موفقیت کمپینهای تبلیغاتی این شرکت در رقابت با رقیبان اصلی دارد.

عملکرد AT&T در سه ماهه سوم
شرکت AT&T به عنوان کوچکترین ارائهدهنده از "سه غول" ارتباطات آمریکا، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ عملکرد بهتری نسبت به انتظارات وال استریت داشت. این شرکت با کمپینهای تبلیغاتی سنگین توانست فشار رقابتی خود بر دو رقیب اصلی یعنی Verizon و T-Mobile را حفظ کند.
- جذب ۴۰۵,۰۰۰ مشترک جدید موبایل که بیشتر از پیشبینی تحلیلگران (۳۳۸,۵۰۰) بود
- افزودن ۲۸۸,۰۰۰ مشترک اینترنت فیبر در حالی که انتظار میرفت ۲۷۳,۷۴۷ مشترک جذب کند
- رشد اندک در مقایسه با سال گذشته ولی فراتر از انتظارات بازار
- تأکید بر توسعه شبکه 5G و خدمات فیبر نوری برای رقابت بهتر
عملکرد AT&T نشان میدهد که استراتژیهای تبلیغاتی و سرمایهگذاری در فناوریهای جدید نتیجهبخش بوده است.
این نتایج مثبت در شرایطی به دست آمده که رقابت در بازار ارتباطات آمریکا بسیار شدید است و شرکتها برای حفظ سهم بازار خود نیاز به نوآوری و ارائه طرحهای ویژه دارند.
