ماسان ویتنام در مذاکره با کستکو برای فروش نودل در آمریکا
گروه ماسان ویتنام در حال مذاکره با کستکو برای فروش نودل، سس ماهی و قهوه در فروشگاههای ایالات متحده است که بخشی از برنامه توسعه جهانی این شرکت میباشد.

گسترش جهانی ماسان از طریق همکاری با کستکو
گروه ماسان ویتنام در حال انجام مذاکرات با کستکو برای فروش محصولات خود شامل نودل، سس ماهی و قهوه در فروشگاههای ایالات متحده است. این حرکت بخشی از استراتژی توسعه جهانی این شرکت ویتنامی محسوب میشود. محصولات اصلی ماسان از جمله سس ماهی، سس فلفل و نودل قبلاً وارد سیستم هایپرمارکتهای کستکو در کره جنوبی شدهاند و به زودی در فروشگاههای آمریکا نیز در دسترس خواهند بود.
- ورود محصولات ماسان به بازار آمریکا از طریق کستکو
- موفقیت قبلی در بازار کره جنوبی
- تمرکز بر محصولات اصلی مانند سس ماهی و نودل
- شتابگیری توسعه جهانی شرکت ویتنامی
- افزایش حضور برندهای ویتنامی در بازارهای بینالمللی
“محصولات پیشروی ما مانند سس ماهی، سس فلفل و نودل قبلاً وارد سیستم هایپرمارکت کستکو در کره جنوبی شدهاند و به زودی در کستکو آمریکا نیز available خواهند بود.”
این همکاری میتواند زمینهساز حضور قویتر شرکتهای ویتنامی در بازار مصرفی آمریکا باشد.
