هتلهای Premier Inn با تمرکز بر ارزش در صنعت سفر تجاری
مدیرعامل ویتبرید اعلام کرد این شرکت با توجه به احتیاط مصرفکنندگان و کسبوکارها در هزینهکرد، در موقعیت مناسبی قرار دارد.

هتلهای Premier Inn و استراتژی ارزشمحور
شرکت Whitbread Plc، مالک هتلهای Premier Inn، توسط مدیرعامل خود Dominic Paul اعلام کرده است که در شرایط کنونی که همه به هزینههای خود توجه بیشتری دارند، برندهای ارزشمحور بخش مناسبی از بازار هستند. پاول افزود که محدودیت عرضه هتل در بریتانیا نیز به عملکرد شرکت کمک میکند. این شرکت خود را برای بهرهبرداری از مصرفکنندگان محتاط و کسبوکارهای هزینهآگاه «در موقعیت خوبی» میداند.
- تمرکز بر ارائه ارزش به جای لوکسگرایی
- بهرهبرداری از احتیاط مالی مشتریان
- حمایت از عرضه محدود هتل در بریتانیا
- هدفگیری سفرهای تجاری مقرونبهصرفه
- استراتژی مناسب برای شرایط تورم
پاول تأکید کرد: «در زمانهای که همه نسبت به مخارج خود آگاهتر هستند، برندهای ارزشمحور بخش درستی از بازار برای فعالیت هستند.»
این رویکرد نشان میدهد که Premier Inn در حال تغییر استراتژی خود به سمت جذب مسافران تجاری است که به دنبال گزینههای مقرونبهصرفهتر هستند.
